Praca sprzedawcy wiąże się z koniecznością nieustannego kontaktu z ludźmi, z nawiązywaniem znajomości, budowaniem relacji i utrzymywaniem ich na wysokim poziomie.
Przedstawiciele handlowi mają za zadanie przedstawić firmę i produkt z jak najlepszej strony. Przy tworzeniu każdej oferty czy wiadomości mailowej muszą zadbać o najdrobniejsze szczegóły, aby wyglądały one profesjonalnie i wzbudzały zaufanie. A to za każdym razem zajmuje wiele cennego czasu. Czy jest tu miejsce na automatyzację?…
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Komentowanie wyłączone